don´t cry.

Ska man gråta,eller ska man inte ? jag börjar verkligen fundera om det hjälper att gråta hela tiden hjälper det ? finns det något svar på den frågan jag tror igentligen inte att det hjälper man måste orka kämpa ändå fast man helst själv skulle vilja sätta sig i ett hörn och tårarna bara strömmar ner för änns kinder för man mår allmänt skit jag vet hur det känns jag tror de flesta vet hur jag menar.. vart håller världen på att ta vägen ? jag kan erkänna själv att jag har mått skit men jag vet nu att det gör ingen nytta att gråta man får ta ett djupt andetag och försöka leva livet vidare även om det är en plåga ibland och även om man går igenom ett helvete så kan man alltid ha ett leénde på läpparna det finns såklart saker som tynger en det finns hos alla personer men snälla gör mig en tjänst lev livet fullt ut och njut av allt varje minut. Dagarna kommer dagarna går man har dagar då man är ledsen man har dagar när man är lycklig det alla har. Vi alla har upp och ner gångar här i livet ett liv handlar om, kärlek - vänskap - förluster - familj det ingår i livet på ett vis att må dåligt och känna sig ledsen det är ena sidan av människans liv och den andra är att ha ett leénde på läpparna och må allmänt bra lycka och sorg finns i allas kroppar men ibland måste man leta efter ljuset det kan ta lång tid innan man finner den men man lyckas alltid på ett eller annat sett det kan jag lova.

When ever I smile
When ever I cry
When ever I think
When ever I see
When ever I know you are there
Waiting watching saying
Telling knowing feeling touching my heart..

You my guardinan angel is there for one reason
for me...

To see your smile
To touch your heart
To feel your love
To have your arms
To kiss your wings
You are here for me my angel...

And I will be waíting for you.
In heaven...or hell..

Where ever I go
You should always know I love you
My angel my guardian angel.. <3





Puss // Lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0