Ny månad,ny dag,nya möjligheter !

Idag är det den 1 Juli 2009 det menas med att det är en ny månad en ny dag och nya möjligheter iaf så började dagen med att jag åt frukost sen så hamnade jag här framför datorn med telefonen i örat och i andra linijen finns kim min kära vän det är alltid lika kul att prata med henne : ) Idag ska jag jobba från 15.00-22.00 på Backagården för att få lite information så jobbar idag & imorgon sen är jag ledig fram till v.29 där jag jobbar 3 dagar sen får vi se hur schemat ser ut för resten av veckan och de närmaste veckorna. Nu orkar jag inte skriva mer men skriver imorgon kväll , Puss & kram v // Lisa

P.S bilder kommer lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0