Lycklig som tusan.

Jag är lycklig och jag nämner inga namn men helgen har varit kanon,toppen den bästa på länge TACK du vet vem du är älskling <3 Det finns bara ett ställe på denna jord som jag mår bra på och det är i stockholm där min bästa vän kim bor för hon får mig att må bra och verkligen leva livet och glömma allt annat runt omkring och bara skratta och ha kul du är verkligen mitt allt och jag vill lämna örebro nu jag är klar här finns inget för mig att göra här längre här inget kvar vill bara bort nu jag vill bara bo där kim bor det är allt jag begär det är de jag skulle må bra av för nu mår jag fortfarnade dåligt och tänker fortfande inte skriva så mkt så alla vet om det för jag orkar inte och det finns inget att skriva och vet även att dessa inlägg är lite dåliga men jag ska bli bättre jag lovar men en sak kan jag lova det kommer komma om några veckor vi får se det är bara vänta och se... hoppas verkligen att allt blir bra..Just nu vill jag bara att det ska bli helg FREDAG VILL JAG HA NU <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0