Livet går i vågor.

Livet har sina vågor men helgen har varit toppen tack för allt älskling <3 , tankarna snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte alls om jag ska gråta eller skratta jag vill bort här i från nu bort från allt och vädret gör det inte hellre så mkt bättre regnet öser ner ena dagen så är det sol och jätte varmt nästa regnar det och är kallt vad är det för väder vi har igentligen ? Jag längtar otroligt mkt till jag får lämna denna stad örebro åh !! inläggena denna tid har varit få prg. av att jag själv har mått otroligt dåligt men jag lovar det kommer bli bättre. Man får ta en dag i taget och leva livet fult ut för varje sekund som går som jag säkert har nämnt i några andra inlägg här på min blogg men det är otroligt vitkigt tycker jag lev livet och ha kul skriver igen om några dagar när jag känner för det som sakt livet går i våger upp och ner..

Puss & Kram // Lisa  ♥



alltid du och jag min bästa vän,jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0