vad händer med livet?

Vart är livet på väg, och vad ska man göra,vad ska men säga,finns det något att säga ? om man inte får träffa den personen som betyder mest för mig min bästa vän , vad är då igentligen problemet? jag fattar inte, jag är bara förvirrad  min mamma säger bara : nej du får inte hon har inte en ända jävla anledning till det varför !! så jävla dålig stil mina föräldrar förstör mitt liv.. och det är jag medveten om jag får inte göra något som jag vill längre herregud jag är 18 år gammal kan de inte bara släppa taget om mig ? snälla släpp taget vill inte ha med min mamma & pappa omkring mig längre pallar inte !! för nu har jag bestämmt mig nu tänker jag göra precis som jag vill ingenting kan stoppa mig nu !! jag kommer alltid att älska min bästa vän och jag ska visa för kim att jag finns där för henne i alla lägen och att jag verkligen älskar henne för den hon är och att hon är underbar och att det är henne jag avgudar till tusen min ängel på denna jord.

Mitt liv har varit har fyllts ut av glädje,tårar,saknad och en massa jävla bråk som jag igentligen inte pallar med för just nu har jag en stor klump i min hals och mage som är fylld av tårar vill bara sätta mig i ett hörn och skrika så gärna vill jag bort här i från vill bara ha min bästa vän här och känna hennes kärlek,trygghet,värme,och hon bryr sig verkligen om mig. Hon behandlar mig som en ÄKTA VÄN så som alla borde behandlas för när jag skrattar så skrattar hon med mig  och om tårarna bara rinner ner för mina kinder så finns hon där för att trösta mig det är därför jag älskar henne så otroligt mkt och min bästa vän kim är värd det absolut bästa för hur ska jag kunna tacka dig älskling allt som du har gjort för mig ? det går inte kan SÄGA TACK du ska bara veta hur tacksam jag är över att ha dig i mitt liv och vid min sida hela tiden du är min i dag och för alltid ända tills döden skiljer oss åt och ännu längre.

Men nu har jag en sådan tur att min vän har pratat med sin mamma och vi får ses på tisdag så kim kommer över dagen hit till Örebro för att hälsa på mig jag är otroligt glad över det för jag behöver henne verkligen mer än någonsin just nu så ingen anar det bara hon förstår hur saknad hon är herregud säger jag,jag är överlycklig just nu hon kommer på tisdag kan knappt vänta älskar allt hos henne och det kommer jag alltid att göra v

Det finns tre magiska ord som jag verkligen vill säga till dig hjärtat jag älskar dig över hela mitt hjärta och över allt annat på denna jord det hoppas jag att du förstår och är medveten om för det är sanningen.
Alltid du & jag livet ut ingen kan stoppa dig och mig ingen kan slå dig,ingen kan slå oss för tillsammans är vi oslagbara.
I Love You !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0