Godmorgon.

Kvällen igår var otroligt känslomässig vädligt så jobbigt att säga hej då till dig min kära vän när man kom hem så föll tårarna ännu mer herregud vad jag grät igår för jag saknade dig så och saknar dig igår grät man sig nästan till söms men som tur så har jag världens bästa vän som jag kunde ringa och hon stöttade mig som hon alltid gör och sa gråt inte mer nu älskling det kommer bli bra snälla för min skull ? hon får mig alltid att sluta gråta hon får mig alltid att tänka på bra saker  tack gumman du är verkligen den bästa. Idag blir det att bara ta det lungt och ja inte alls göra så mkt prata lite i luren och senare göra mig iordning för vi ska tydligen fira mormor i dag med att gå ut och äta åh palla men man är väl så himla tvungen att gå med.. "/  Tårarna bara rinner ner för mina kinder varje gång jag är på väg hem igen till min familj så får jag en klump i halsen och i magen att jag verkligen inte trivs där åh det är så otroligt jobbigt varje sekund är jobbig :'( ta mig här i från nu snälla !! Jag vill bara flytta här i från till en stad där jag verkligen trivs med alla underbara vänner jag vill flytta dit min bästa vän bor och det kommer hända. Skriver senare ikväll när jag kommer hem igen från middagen.

Puss så länge // Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har snart nedereplanet klart och rummet här uppe kommer att bli ledigt så det kommer finnas 3 olika rum att välja på, du är alltid välkommen.



<3

2009-07-08 @ 13:29:01
URL: http://pudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0