dåligt dåligt.

Det finns en person i denna värld som förstår hur jag känner och hur jag mår och det är kim ingen annan förstår ingen annan och mina familje medlemar tror inte på mig. Inte mamma,pappa,julia,moster,mormor alla ingen ingen tror eller litar på mig längre de får mig att må så sjukt jävla dåligt pallar fan inte snart mer jag gör bara fel och alla går på mig hela jävla tiden inget är rätt längre. Stå och tjata på någon annan än mig för fan nu är jag så trött på detta och alltid bli ställd mot väggen och alla bara skäller på mig nu ska jag stå imot och jävlas tillbaka nu ska de få känna på sin egna medicin nu räcker det för jag står inte ut !! Fan jag är 18 år gammal låt mig bara vara i fred vad är det ni inte fattar ? kan inte alla i min familj bara släppa taget om mig nu snälla ?! Jag ber er !! vill flytta och bröja om från början så jag slipper detta ett liv är inte värt att må dåligt man ska må bra och njuta av livet och man ska inte vara rädd för att åka hem eller få en klump i halsen av gråt..är det såhär man ska må ? :'(  Man kan inte spela att man mår bra när man i själva värket mår skit.

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0