så skönt att vara ledig.

hejsan hoppsan!

Tisdag idag och jag vaknade vid tio snåret idag lika som igår mkt skönt och jag kände att jag verkligen var ut vilad och kände gud vad skönt att vara ledig nu en vecka det behövs verkligen. Idag blev det att cykla en sväng till min morster och filippa för att fika men det blev även så att vi åt mat det och nu kom jag precis hem har varit ute och gått med mamma. Ikväll ska jag inte alls göra något speciellt bara ta det lungt och titta på lite tv mer än så blir det inte, och har även absolut inget in planerat inför imorgon. Vi hörs imorgon ha den kanon bra kväll puss på er ♥

Lite olika bilder som är redigerade som ni ser ;)






// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0