underbara onsdag 5/8

Hejsan alla glada !

Idag vaknade jag av att min telefon ringde ungefär vid 09.00 då var det kim som ringde och sa att han snart satt på tåget mot Örebro och hon sa att jag skulle gå upp och göra mig iordning det gick ganska fort sen blev det en god frukost med mamma & julia. Lite senare tog julia sin cykel och hon fick sjusa mig till resecentrum där kim stod och väntade på mig /
oss : ) jag och kim gick lite på stan sen blev det hem och äta en god lunch med min familj och kim mycket mys och mkt solande lyssnade på musik från kims ipod och bara njöt av det varma vädret. Senare på eftermiddagen bestämmde vi oss för att dra upp på stan igen haha för kim ville titta på lite skor och så köpte hon en present åt sin bror värsta snygga armbandet hon hittar alltid något som vanligt och jag är inte förvånad som sakt (a) Innan hon skulle åka hem igen till Stockholm så gick vi ut och åt på Indigo otroligt god mat och det var mkt trevligt sen feta som vi är så gick vi och köpte glass på Mc en macflurri med damie,kolasås och chokladsås och herrejesus vad gott det var så nu är jag så mätt så jag är spy färdig ;) jag sitter iaf här i min säng nu och sms:ar lite med kim och väntar på att hon ska ringa mig senare jag har haft en otroligt härligt,varm och underbar dag tack gumman för att du kom hit och det skapades ännu mer minnen med dig. I love u and miss u <3 Skriver lite imorgon också troligtvis vet inte vad jag ska hitta på imorgon men det visar sig som sakt , Puss på er ♥

Lite bilder från dagen:

Örebro central


Bästa vän <3


Bästa vän , kim döda mig inte för denna bild ;)


Sen hade hon med sig denna bok med tatueringar hittade
några otroligt fina som man skulle vilja ha :)




// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0