solen fortsätter att lysa

Helloj alla här kommer ett litet snabbt inlägg !!

Solen fortsätter att lysa förfullt och jag är som sakt ledig,vaknade av att mamma smällde igen dörren för hon skulle gå ut och gå i det enromt varma och soliga väder. Jag gick upp och gjorde världens godaste frukost med blåbärs pannkakor mummsigt värre :) Sen blev det en sväng till mina kusiner för att hälsa på och mamma skulle låna min mosters symaskin haha jag & mamma kom precis hem från Ikea inhandlat lite mer nytt men inte till mig nu utan till min syster. Nu sitter jag och mamma väntar på att klockan ska bli 16.00 för då ska vi ta bilen ner till willy´s och handla lite mat,hämta filippa som har varit på gymnastik läger (min kusin ) sen åka ut till landet för att bada kommer hem senare ikväll vi hörs imorgon puss på er ♥

Självklart så var felicia tvungen att testa mina
solbrillor, visst är hon söt ? ;)



// Lisa Beatrice Hammarberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0