skön dag

Dagen har varit skön och trevligt det blev som sakt lunch med mormor på väster är inte där så jätte ofta så det vat trevligt att se något som man inte ser så ofta maten vad god pasta carbonara är alltid gott ;) Sen blev det att dra upp på stan en sväng med ipod hörlurarna på högsta volym. Det är ganska skönt att gå på stan ibland själv kan jag tycker jag köpte inte alls så mycket bara lite mummsigt te och fyra ljus inte så himla intressant men men alltid något. Dagarna framöver är verkligen inte planerade har inget för mig så vi får se vad de har att erbjuda. Detta foto är taget snabbt när jag väntade på mormor inne på Löpex där hon stod och sålde nummer lappar till blodomloppet som äger rum på torsdag en sårts spring tävling ne nu ska jag ta och tacka för mig och titta lite på tv. Men ha en kanon kväll alla fina så hörs vi puss ♥

Såhär såg jag ut idag inte snyggaste minen men men..
En svart kofta från Zara
En randig tunika från Mango i London
Svarta lacktajts från JC
Slutlingen ett par svarta convers från Nilson
En bunt svarta & guldiga armband


Måste även lägga in min en av mina favorit låtar som heter , What goes around comes around med justin timberlake :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0