27 Augusti 2009 , vila i frid

Detta blogg inlägg ikväll blir utav bilder och en underbar låt till minne och för att hedra min älskade farfar som blev en ängel idag du har det bra där du är nu och du behöver inte lida längre. Jag vet att du är världens bästa och vackraste ängeln som finns där högt i bland molnen. Jag tittar upp mot himlen och tänker på dig allt för dig farfar jag ska göra mitt bästa i allt jag gör , vi saknar dig mer och mer för varje timme som går och vi kommer förevigt att älska dig ♥

Farmor & farfar


Vila i frid min älskade farfar 27/8 - 2009




Kommentarer
Postat av: ffay -

beklagar sorgen <3 :(

2009-08-28 @ 11:14:30
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0