saknar '

Hej halloj !
Jag har ännu inte gått och lakt mig för bara tvungen att sitta uppe och lyssna på lite musik och titta på denna otroliga video från musikalen IMAGINE som finns här nedan för. Som ger mig minnen från min gymnasie tid på Karolinska Skolan Esdt3D från 2007-2009. Ni alla gav mig minnen för livet och jag kommer alltid minnas alla och jag kommer alltid ha en stor kärlek till er ♥ Denna "film" är värd att se som är på som är ca. 4 minuter lång för låten är så otroligt grymt bra och dom som sjunger är suveräna. Detta är även en utav mina favorit  låtar och detta är en utav låtarna som var med i musikalen IMGAINE 09 , 9 Crimes it´s that alright lyssna och njut (a) För det ska jag göra nu innan jag ska bädda ner mig i sängen och slå på en film godnatt & dröm söt alla mina änglar och alla underbar läsare så hörs vi puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0