22 Augusti

Hejsan alla söta och go´a läsare ;)

Förlåt för en liten halvdåligt uppdatering hann inte med ett inlägg igår för hade fullt upp med saker att göra. Nu ska jag berätta vad jag gjorde igår Fredag först gick jag upp för att äta frukost sen blev det att göra sig iordning för 12.30 möte jag jennifer på stan mkt trevligt att träffa henne var länge sen. Senare på eftermiddagen när jag kom hem igen från en hel dag på stan med lunch och massa prat så blev det att byta om snabbt och ta väskan med sig för att åka igen. Blev upp hämtad av Kajsa och hennes mamma på kvällskvisten. Vi blev sjusade till mina kusiner för att ha kräftskiva det var jätte roligt massor utav folk,släkt och vänner :) Idag Lördag har jag bara tagit det lungt var nyss på bio med min syster och den heter GI.Joe: The Rise of the Cobra inte för jag är så mkt för sjutande i filmer tycker inte om det men denna film tycker jag var bra och den rekomenderas stort att se jag lovar !! nu sitter jag här och väntar på att klockan ska rulla på för vid 19.30 ska vi bort till några kompisar och typ äta middag i Sörby efter det får vi se vad som händer denna sorliga lördag den 22 augusti ! Detta inlägg blev väldigt ihop slängt men men bättre än inget ;) Hoppas ni får en kanon kväll och bra väder så hörs vi imorgon puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0