Home - extremt trött.

Hellojsan igen det var inte så länge sen jag bloggade men då satt jag på norr hos Sundström :) Nu är jag hemma har precis duschat och nu sitter jag i min säng och väntar på att maten ska bli klar är ursäkta mitt uttryck svvvviiiinn hungrig !!! Efter det ska jag ta och koka lite te,ta godis påsen i knät lägga mig under täcket och slå på en film som Erik har laddat hem åt mig på en skiva och se på filmen Desturbia. Hoppas den är bra iaf. Men det är så min kväll kommer se ut ska försöka sova tidigt har sjukt ont i halsen :( Men men ni får ha en underbart bra kväll så hörs vi imorgon orkar inte blogga något mer idag. P.S det känns som mina ögonlock ska snart falla ihop hoppas på att få sova lite mer inatt än två timmar mamma har köpt hostmedicin tur de!! hehe.

Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

muums med godis :D

(sorry för sent svar) Sv: Ja tack jag hade en jätte bra helg, tack. Hur var din? :) Hoppas bra förutom att du mådde som du förtjänade på lördagsförmiddagen, hehe.

Ha en fortsatt underbar måndagskväll & bra start på veckan!

2010-09-06 @ 21:45:35
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0