i don't wanna be anything other than me.

Godkväll!! Nu har alla gått hem vi har haft det trevligt ätit middag & en chocklad tårta som efterätt mumms :) men nu är jag så mätt så jag håller på att spy.. hehe men det är sånt man får ta. Resen av kvällen ska jag bara ta det lungt har extremt ont i halsen och känner mig häning och tror jag har feber :/ inte alls lika kul. Nu ska jag bädda upp min säng,hoppa i mysdräkten och tända lite ljus och vänta på att Beck-Advokaten ska börja sen blir det att ringa upp min underbara vän kim. ♥ Så ska jag avsluta min kväll och jag behöver det mer än något annat just nu. Ne känner mig verkligen häning åhhh men men ska inte klaga jag har haft en fin söndag! Hoppas ni också har haft det blir nog inga flera inlägg idag utan vi hörs imorgon ha det bra så länge.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0