Shopping med mamma & pappa aldrig fel !

Nu är jag tillbaka igen hemma efter en dag på stan med min mamma & pappa. Jag har köpt ett par nya glasögon och en rosa blus från bomerang mycket nöjd med inköpen :) Nu ska jag & mamma snart sätta oss i bilen igen och hämta upp Jennifer. Förutom det så jag har gått vidare i veckans blogg  vilket jag tycker är jätte skoj. Så gå mer än gärna in och rösta på mig på denna sida http://aalexandrat.se/2010/may/dom-som-har-gatt-vidare-i-veckans-blogg-ar.html  skulle vara enormt snällt om ni ville rösta på mig :) Men men jag har haft en bra dag men den har gått alldels för fort ikväll ska jag & jennifer äta middag här hemma sen får vi se vad som händer och sker ;) Hoppas ni alla får en kanon bra kväll det är ju fredag trots allt hitta på något skoj LEV LIVET min kära !! Vi hörs om ett par timmar.

Många pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0