Lunch & shopping med käraste mamma !

Godeftermiddag bloggen. Nu är jag hemma igen efter lunch med mamma på stan och lite shopping ;) Fick med mig hem en blommig klänning från Bik Bok och ett par nya gladiatorskor från Scorett båda är ur snygga & söta ! Man kan dock tyvärr inte lägga upp någon bild för min sladd till kamran är borta och det har hänt något med min dator så vi får se om jag kan fixa det så snart som möjligt ska göra mitt bästa ! Är bara hemma en snabbis ska snart åka igen in till stan för att gå på Nygatans spa ska få ögonbryna fixade behövs nu till sommaren som kommer. Sen blir det att åka hem igen och lite senare vid sju tiden kommer Jenny :) Men ni får ha en fin eftermiddag såhörs vi ikväll ! Ha det bra så länge.

Kramar & pussar ♥

Kommentarer
Postat av: elinn

så bra, jodå det är bara bra med mig med :)

2010-05-21 @ 21:24:03
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0