Jag är helt borta,helt förstörd,helt tom det finns inget kvar.

Godmorgon bloggen, den rubriken jag har idag passar perfekt till hur jag känner mig helt borta,helt förstord,krossad allt känns helt dött. Vill inte prata om det vill inte nämna det. Jag har förstört allt hur kan jag vara så dum i huvudet ?! Allt är mitt fel. Jag kan inte gå vidare utan dig du är hälften av mitt liv och det vet du mycket väl. Du betyder så himla mycket för mig jag säger inte bara för att säga det eller för att smöra jag menar det verkligen. Du är speciell kommer jag alltid tycka ! Men jag förtjänar det allt detta , det kan jag verkligen säga men jag vill inte slippa dig ALDRIG för du är för bra för det jag vill bara ha tillbaka dig som min bästa vän kommer jag någonsin få det, det är det som är frågan ? Jag ber dig på mina bara knän ge mig en sista chans så jag kan visa vad du betyder för mig..snälla ?


Tillbaka till denna tisdag med massor utav tankar som flyger runt i mitt huvud och allt går till en person på denna jord och du vet vem du är. Tårarna rinner ner för mina kinder och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men som sakt idag ska jag bara vara hemma måste plugga Svenska har 2 arbeten jag måste göra klart men det hinner jag. Men först ska jag plocka undan lite här hemma sen städa alltså damstuga hela huset,tvätta golvet och röja så det blir lite fräsht här hemma :) Alltid trevligt sen blir det plugg hela dagen ska även försöka gå ut och träna också. Ikväll får vi se vad som händer väntar och ser vad den har att erbjuda. Hoppas ni får en super underbar dag mycket bätte än vad jag kommer ha ! Vi hörs senare i eftermiddag och nu kommer det upp två låtar som får mig att tänka. Du ska bara veta hur underbart speciell du är jag saknar dig så mycket. Ta åt dig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0