20.45

Godkväll bloggen , för en stund sedan så åt jag lite middag med min familj och eftermiddagen har spenderas inom hus. Jag & min syster åkte in till stan och hyrde två filmer som vi nu har sett Avlin och gänget 2 och whip it två underbart bra filmer. Till Alvin och gänget skrattade man konstant så himla SÖTA och roliga en helt värd film att se rekomenderar båda starkt ! Snart börjar det en film som jag hade tänkt och se fast just nu kommer jag inte ihåg vad den heter men spelar roll (a) Efter det blir det att lägga fram kläder tills imorgon då det är skola igen..:/ för om jag inte gör det ikväll kommer jag springa runt här som en förvirrad höna och inte hitta något och få panik haha sådan är jag ;) Men nu ska jag gå in till köket och koka lite te men ni får ha en super fin kväll så hörs vi imorgonbitti. Hoppas även att det blir mycket mycket bättre väder imorgon för regn suger !

Kram på er ♥


Alvin & gänget 2


Whip it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0