Tisdag - jag mår lite bättre..

Godmorgon , idag är det fint väder igen som gillas starkt solen strålar men det är dock minus 7 grader men men hoppas verkligen att det blir varmare snart vill ha vår vill ha sommar. Somnade sent i går först svettades jag sen frös jag och sen kallsvettades jag kände mig som en varm kamin liksom så himla jobbigt.. men nu känner jag mig lite bättre men har säkert feber fortfarande men det stoppar inte mig inte. Utan om en stund så ska jag åka in till stan och övningsköra från 11.45-12.45 sen blir det hem äta lunch och plugga lite sen in till stan igen vid halv 5 för att möta upp Lisa för en liten fika och prat ska bli mycket trevligt :) Men nu ska jag plugga lite körkortsteori innan jag ska dra till körskolan ni får ha en fin dag såhörs vi när jag kommer hem vid halv två och ska käka :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0