Jag älskar och saknar dig så otroligt..

Rubriken talar för sig själv jag älskar dig och saknar dig så otroligt känns som jag inte har sett dig på evigheter fast det var två veckor sedan.. men när vi sågs sist så slutade det i katastroff tänker på hur jag kunde ha gjort det annorlunda och om det hade gjort någon skillnad och nu vet jag att de hade gjort en stor skillnad om jag gick efter dig när du gick din väg. Men nu har jag insett att jag behöver verkligen dig jag klarar mig inte utan dig för utan dig känner jag mig helt tom och helt borttappad, allt som du har gjort för mig är otroligt !! Du stöttar mig verkligen i varje sekund du är så himla underbar när jag inte orkar mer så orkar du för två och säger att allt kommer bli bra när jag gråter så finns du där vid min sida och kramar om mig och torkar mina kinder när tårarna bara rinner som två vatten fall. Jag tänker för mig själv om och om igen varför gjorde jag som jag gjorde varför valde jag att såra just dig?! hur dum i huvudet får jag vara !! hatar mig själv för du är inte värld att bli sårad verkligen inte du betyder så himla mycket för mig det finns inte ord som räcker till om jag ska förklara hur mycket du betyder. Jag trodde inte inte att det fanns änglar på denna jord men du har visat mig att det verkligen existerar och du är en av de finaste änglarna på denna. Jord jag är så himla glad att du har stannat vid min sida fast jag har gjort som jag har gjort. Jag är så tacksam över allt du har gjort och som sakt att jag har kvar dig vid min sida du är min andra halva, min strålande sol på himlen, min stjärna,  och jag lovar dig jag kommer aldrig släppa taget om dig aldrig i mitt liv. Jag älskar dig från botten av mitt hjärta du är min bästa vän och det kommer du alltid att vara. Du är mitt första handsval nu,imorgon och förevigt du och jag hand i hand förevigt ! Vi har bråkat en hel del men på någotsett så passar vi ihop så himla bra helt perfekt du är MIN.

Kim,jag älskar dig vännen glöm aldrig det förlåt mig för allt jag har gjort ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0