Hem till örebro igen imorgon.

Tjoho bloggen, uppdateringen här har varit lite dålig jag vet men men.. Idag har jag, min syster & mormor varit ute och gått mkt skönt. Bara tagit det lugnt och sådär vilat lite, har precis packat min väska imorgon åker jag hem från Sälen till Örebro igen ska bli ganska skönt att komma hem. Men kommer dock vara ensam i några dagar men det ska jag klara hehe ;) Jag har ätit så mkt mat nu på kvällen så nu mår jag illa får skyllda mig själv :/ men men nu ska jag snart krypa ner i min "STORA" säng 1.20 som jag har här uppe i Sälen en del kanske inte tycker det är så stort men de är större än min säng hemma i Örebro som bara är 90 haha men men nu ska jag sluta babla och borsta gadarna. Men vi hörs imorgon på eftermiddagen då jag är hemma igen ! Ha det bra fram tills dess och hoppas ni har haft en bra helg.

hugs, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0