yes nu börjar snuvan gå bort.

Godmorgon,godmorgon nu börjar min förkylning lugna sig lite :) snacka om skönt men har fortfarande feber dock.. :/ Kom precis hem från körskolan det gick bra att köra nu återstår bara plugg delen sen så smäller de ! haha, just nu sitter jag och äter frukost och sen blir det att hoppa in i en dusch och fixa sig iordning :) Idag ska jag förbi jobbet en snabbis på eftermiddagen och nu klockan 11 kommer Rebecca hem till mig en gammal gammal klasskompis har inte sett henne på över ett år så det ska bli kul för runt 12-tiden ska vi dra in till stan och käka lite lunch och prata lite mycket trevligt :) Efter det blir det som sakt jobbet och sen hem och vila upp sig så man någon gång blir frisk och slipper febern ! Hoppas ni får en kanon bra dag så hörs vi i eftermiddag någon gång.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0