snälla kan någon göra mig frisk.

sjuk,sjuk och åter igen sjuk. Jag har blivit ännu sjukare än igår 39 graders feber förkyld och halsont. Hejsan bloggen btw :) Som sakt som ni säkert förstår så är jag sjuk har legat hela förmiddagen i sängen och tittat på film och sovit och nu har jag precis fikat med mamma. Tyvärr så måste jag jobba idag för det finns ingen annan som kan hoppa in för mig så jobbar från 15.30-21.10 :/ orkar verkligen inte men men vad ska man göra det är bara gilla läget och jag fryser ena stunden och den andra svettas jag och den tredje kallsvettas jag kanon det kan inte bli bättre ! Men men bloggningen kommer bli lite lidande idag eftersom jag ska jobba sen att jag är sjuk men nu ska jag dra mig tillbaka till sängen och vila lite till innan jag drar mig till jobbet. Hoppas ni har en fin söndag såhörs vi kanske ikväll när jag kommer hem eller imorgon vi får se!

Hugs från sjuklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0