Nu fungerar intrernet igen jag är överlycklig !

Nämen hejsan bloggen, jag har inte bloggat sen i fredags & idag är det måndag för i fredags hade jag ingen som alls tid till det av olika saker.. Sen slutade internet att fungera helt plötsligt och har varit utan det sen dess men jag har klarat mig och har haft en vän på besök från igår till idag en liten stockholmare mycket trevligt och mysigt ;) Vi tittade dock på en otroligt läskig film igår fast kommer inte ihåg namnet nu.. ska iaf inte se om den! Igår kom även min pappa och min kära syster hem från London fick te och en enormt snygg kopp så snällt :) Ni ska få bilder på dessa saker jag lovar det kommer bli senare här nere i inlägget ! Nu sitter jag och väntar på att  Svenska hollywoodfruarna. Jag är överlycklig över att pappa har fixat internet igen så nu är vi tillbaka med bloggandet och bilderna ;)

Två bilder på min nya Starbucks Coffee mugg!


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Starbucks muggar! har också sånna, älskar dem :D

Sv: Tack snälla Lisa! Jag gillar allt jag köpte, looove shopping ;-)

Ha en bra kväll!

2010-04-13 @ 20:43:15
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0