onsdag kväll 28 april - ingen tv ikväll..men dock en dator i knät !

Godkväll bloggen har bara suttit vid datron denna kväll och sådär...har inte alls gjot så mycket kan vara skönt ibland :) Sen sitter jag och pratar med en killkompis om tatueringar man blir lite sugen på att tatuera sig, blev sugen när han sa att han skulle göra det haha men vi får se jag kommer aldrig våga och framför allt inte få tummen ur som vanligt ;) Men vi får väl allt se vad som händer och sker. Jag har suttit och dunkat hög musik ut ur mina högtalar hela kvällen har inte tittat på tv alls mycket skönt de två låtar som jag har spealt om och om igen är Christina Aguilera - not myself och Inna - Hot (remix) och just nu har jag på radiokanalen the voice how i love som spelar bäst musik på kvällarna med ingen reklam eller nått massor utav låtar i remix det gillas starkt ;) Här ska ni alla fall få ett smak prov på de två låtarna jag nämnde ! Hoppas ni alla har haft en fin dag så hörs vi imorgon mina fina läsare ♥

Inna - Hot


Christina Aguilera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0