Middag med familjen - Asiatiskt grymt gott !

Godkväll mina sweethearts !

Sådär ja nu har jag pluggat klart nästan och ätit middag med familjen asiatiskt det är så himla sjukt gott och lika så thai mat finns det något bättre liksom? skulle inte tro det ;) Me love really jag skulle nog kunna leva på det helt underbart bara smälter i munnen. Ne nu har jag inte tid att sitta här längre nu måste jag packa min lilla mini väska som innehåller godis och lite annat smått och gott nu ska jag kuuuuuta ut till bilen för mamma sitter och väntar på mig jag ska nämligen till min vän Lisa en liten sväng för film,prat äta lite smågodis och dricka te ska bli mysigt ;) Ingen dålig avlsutning på denna dag, men hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll såhörs vi när jag kommer hem igen tingeling ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0