Lördag - slapp dag,finns ingen ork till något.

Godkväll kära läsare !!

Jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen men vaknade runt tio i morse och jag åt frukost sen åkte jag & min syster för att handla lite mat och sådär ;) Sen åkte vi vidare för att hyra film har precis sett klart på båda. Först såg vid sommaren med Göran & sen någon konsig skräckfilm tack och lov att det inte var mörkt ute för då hade jag ärligt DÖTT jag LOVAR ! Har precis tagit mig en liten dusch tvättat håret,rakat bena osv. så otroligt skönt så nu känner jag mig riktigt fräch. Ikväll ska tiden spenderas med min syster vi ska bara ta det lungt titta på tv och äta god mat känner bara för att slappa resten av kvällen som jag har gjort exakt hela dagen härligt värre ;) Men nu ska jag ta och borsta håret och sen rensa borta lite kläder i mitt rum det är lite stökigt.. Men vi hörs lite senare ikväll ha en fin kväll :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0