25 April 2010

Hejsan bloggen då var det söndag igen och det betyder att det är skola imorgon igen fast går en väldigt kort vecka och bara förmiddagar så jag ska inte klaga ;) haha. Gick upp vid tio imorse eller ja lite senare gud vad skönt det var att verkligen sova ut nu har jag ätit frukost duschat och nu sitter jag här inne på mitt rum och min mjukis dress och idag ska jag inte göra något alls bara ta det lungt plugg och se film så himla härligt !! Men jag måste även plugga lite sen ska jag prata i telefonen men ni får ha en super fin dag så hörs vi lite senare.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Låter som en riktigt bra dag :D

Sv: Ja saknad är fruktansvärt.. hmm.

Ha en fortsatt härlig söndag Lisa!

2010-04-25 @ 17:36:57
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0