Fredag och dagen är fylld av saker, 11 september..

Hejsan & godmorgon!!

Fredag är det idag och det är den 11 September ... min faster fyller dock år idag och då ska jag även säga grattis på 36 års dagen :) Har precis ätit frukost vaknade vid 07.30 pgr. av min syster som stod och skrek precis utan för min dörr haha i sånna lägen så hatar man sina syskon ;) Idag är dagen fylld ut av grejer jag ska göras. Jag ska göra mig iordning om ett tag har inte så brottom utan mamma kommer och hämtar mig vid 12.00 och då ska vi åka upp på stan för att äta lunch och jag ska köpa lite olika saker förhoppningsvis. Sen blir det direkt hem och byta om för att åka iväg igen kanske hinner slänga in ett inlägg till innan jag åker i väg ikväll. För klockan 18.00 ska vi vara hemma hos min faster för som ni säkert redan har läst som det står längre upp i inlägget så fyller hon år idag och vi ska dit för att gratta henne. Efter det så har jag absolut inga planer överhuvudtaget vi får se det kanske dyker upp något under dagen (a) Ne nu ska jag gå ut och gå sen ducsha och göra mig iordning så bilder på min outfit för idag kommer om ett tag , så vi hörs snart ha det så bra så länge.

Tänkte även nämna att den 11 September 2001 är en dag ingen i denna värld som kommer att glömma för det som hade var så otroligt hemskt jag minns allt som sändes på tv. Man har fortfande bilderna kvar i huvudet fast det är över 7 år sedan som man såg hur planen flög in i de två tornen det är helt otroligt helt obeskrivligt. Många sörjar idag den 11 September.



PUSS & KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0