Godmorgon

Hellojsan trodde inte alls att jag skulle hinna blogga här nu på morgonen,men godmogon på alla glada !! Jag gick upp vid 05.45 var riktigt trött när jag väl skulle gå upp men nu är jag lagom pigg iaf så det är ett plus :) Idag är det Torsdag och snart är det helg, idag har man lite smått och gott som ska göras. Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå om ett tag ska man ut i kylan för min buss går vid 07.42 och det blir sjäkvklart att ta dunjackan så sköööönt då slipper man frysa ;) Ne men nu har jag inte så mycket mer att skriva men vi hörs lite senare idag när jag kommer hem. Ha en super bra torsdag !

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Hihi, jag gick också upp 05:45, vilket inte är så kul;) Men snart är det helg iallfall!

Allt bra med dig annars? ha en underbar torsdag! Många kramar<3

2009-10-15 @ 07:13:23
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0