Ännu en ny vecka.

Hejsan & Godförmiddag !!

Då var det en ny veckan och måndag igen och jag har varit vaken ganska länge vaknade vid 9.30 ungefär jätte skönt men har ännu ondare i axeln och ryggen än vad jag hade igår det vårdar verkligen inte bra men iaf så ska jag snart hoppa ur pyjamasen och sätta på mig mysbyxor och en skön stor tröja. För senare i eftermiddag ska jag åka till Gustasvik för att simma och basta och det är verkligen efter längtat kan jag ju tala om. Direkt där ifrån blir det att åka till Rosta Skolan för att träna mina småbarn från 17.00-18.30. Senare ikväll har jag inga planer kommer nog inte hända så jätte mkt ska troligvis övningsköra lite med pappa också. Jag tar dagen som den kommer haha ;) Ne nu ska jag kila ner till källaren och packa lite badkläder och byta om , men ni får ha en jätte bra måndag så hörs vi ikväll !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0