Njut av livet - sthlm

Tjoho alla älskade läsare !

Då var man hemma igen efter en tur igenom stan först blev det att cykla till wadköping och lämna in lite papper på en skola sen vidare igenom slussen till resecentrum där jag köpte bussbiljetter tills imorgon då jag nämligen ska åka till sthlm för att min kära vän Kim fyller hela 16 år massa grattis till henne ! <3 Jag kommer vara borta i två dagar så kommer hem igen på torsdag eftermiddag, och jag kommer inte blogga under dessa dagar så ni vet om det utan kanske hinner sängla in ett litet inlägg när jag kommer hem på torsdag men det får vi se annars så hörs vi på fredag och det kan jag lova. Nu ska jag alldels strax börja plugga körkorts teori för fulla muggar så man någon gång kan de det där förbannade körkortet ;) Vid halv sex ska jag övningsköra med pappa en sväng efter det så blir det att äta , titta på tv och packa lite smått ! så kommer min kväll ungefär se ut :) hur kommer eran eftermiddag/kväll se ut ? Nu ska jag sätta igång och plugga men vi hörs senare ikväll kanske annars så hörs vi imorgon innan jag åker !

Här får ni en bild från i sommras för jag har inga andra bilder och inga nya bilder för jag har ju som sakt tappat kort kamra sladden till min kamra här vänt upp och ner på hela rummet den är helt försvunnen åh trött jag blir !!



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0