Fredag och helg !

Godmorgon,godmorgon alla glada !

Idag är det äntligen fredag och helg hur skönt som helst alltså,tittade ni igår på MTV Music Awards Berlin 09 ? det var riktigt bra och det var bra artister :) Om ni tittade tyckte ni att de var rätt personer som vann i de olika kategorierna ? det tycker iaf jag. För att prata mer om idag så gick jag upp 05.45 vaknade av att klockan ringde och låten med Snow Patrol började spelas på min mobil och då var det bara att resa sig upp och gå upp. Min arm/axel gör lite ont men inte så farligt kan lyfta den lite mer än igår toppen det (y) Idag ska jag gå på Teorikurs för droger och arkohol (som man måste gå när man ska ta korkort) på min körskola "här går man" riskettan kallas den , 08.30 - ca. 12.00 efter det ska jag möta mamma och vi ska äta lite lunch och jag ska hjälpa henne och shoppa lite saker kanske man får sig något också man vet aldrig ;) haha men fört och fremst ska jag hjälpa mamma att hitta grejer som jag har lovat. Senare blir det nog att träffa Johanna om jag inte får mer feber än vad jag har nu vill säga.. vi får se hur det blir med den saken :) Men såhär kommer min dag se ut ungefär , hur kommer eran dag se ut ? Hoppas ni får en toppen fredag så hörs vi ikväll !

Puss ♥

Beyonce den fantastiska sångaren vann tre priser ;)


Leona Lewis


Kate Parry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0