slapp dag idag..

Me,Lisa


Lördag idag och jag kände för att slappa hela dagen lång då åkte jag och julia upp på stan för att hyra två filmer vi hyrde Twilight och Wild Child båda var bra men Twilight är så UNDERBART BRA ALLTSÅ !! inget slår den filmen man kan se den tusen gr utan att tröttna på den det gillar vi :) Idag ringde även min bästa vän Kim Kulmala som är i Turkiet jag blev så himla chockad och super glad samtidigt så  visste jag knappt vad jag skulle säga för jag tappde andan det var enormt kul att höra hennes röst oj oj det var ett tag sen hon har det iaf super bra men min lila gumma har blivit sjuk stackars henne !! Men nu när jag hörde hennes röst det fick mig att sakna henne ännu mer KOM HEM IGEN TILL SVERIGE NU FÖR JAG SAKNAR DIG GROFT MKT ÄLSKLING!! :'(  låt dagarna rulla på fort TACK <3 Glöm aldrig bort vännen att jag älskar dig i dag i morgon förevigt !
Ikväll blir det att chilla och ligga i min säng med datorn i knät och prata med min lilla bästa vän som är i  Turkiet som skulle ta och logga in på en dator på hotellet ska bli mkt trevligt , som alltid <3

Puss & Kram // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0