Hemma igen efter midsommar helgen !

Hejsan alla !!

Då var man hemma efter 5 dagar nere i Västervik firade midsommar och allt där nere helt okej skönt att komma ifrån allt ett tag iaf men bra borta men hemma bäst..Hade det okej nere på kusten vid havet men det var inte det bästa vädret men att umgås med familjen är ju inte helt fel heller men är sjukt uttråkande ibland haha! Jag är otroligt glad för snart kommer även min bästa vän hem från Turkiet och förhoppningsvis ska jag träffa henne i helgen om jag har TUR för saknaden är otoligt stor !! Och en sak som jag vill erkänna förra midsommaren med min bästa vän var otroligt grymt underbar <3den var hundra gr bättre än den som var i år för den innehöll saknad av kim och att jag satt inomhus fast ute på kusten för det regnade så inte så lyckad midsommar 09 men men det kommer väl flera år detta var iaf sista gången jag åkte med ner och firade midsommar med familjen nere i västervik !
Ikväll blir det att bara ta det lungt och titta på tv och fortsätta vid datorn pallar inte skriva mer nu skriver mer imorgon här kommer även lite bilder från Västervik !

Puss & kram // Lisa

              Lollo & Filippa       

 
Min syster Julia !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0