24/6-09

Idag är det onsdag och varmt som det har varit de senaste dagarna och det är skönt : ) idag så vaknade vid ca. 10.00 lite senare kanske det blev frukost och titta lite på tv sen ut i solen och steka måste ju iaf bli lite brun eftersom det inte blir något frankrike för min del eftersom jag ska jobba tjäna pengar whoho ! Jobbigt att jobba när man vet att sin familj är i franrkike och har det jätte varmt och skönt och solar varje dag men men man får tänka positift jag har ett jobb iaf och pengarna rullar in på ett bananskal.. Idag onsdag har jag bara solat och badat för första gången inom sveriges gränser detta år mkt skönt men KALLT SHIT !! Har även väntat hela dagen på sms från min bästa vän men har inte fått något :/ bara imorse hoppas att hon ringer mig sen när hon kommer hem (a) det är det mesta jag längtar efter och min kväll ser ut som alla andra kvällar har gjort hittills det blir att titta på tv och vänta på mitt efter längtade samtal såklart.<3

Puss & kram / Lisa v


Denna bild är tagen den 17 maj 2009 och det är
ett speciellt datum det vet iaf jag & min bästa vän
så behöver inte säga mer än att en bild säger mer
än tusen ord och hur mkt jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0