28/6-09

Idag känner jag inte alls för att skriva så mkt  idag iaf har jag varit ute på landet och hälsat på min farmor,farfar, min farbror lasse,min faster ulrika och min kusin Noa det var kul och se dom var länge länge sen : ) en helt okej dag men några samtal från kim det gjorde dagen TOPPEN BRA precis om alltid , kom precis hem från att ha övningskört det gick ännu bättre än igår snart blir det att ta körkort längtar verkligen körkortet är verkligen efterlängtat och det ska tas i sommar så jag kan åka till sthlm hur mkt jag vill för att träffa min söta kim som bor där (a) Nu ska jag snart äta mat och senare blir det att titta på film och prata i luren det heliga vanliga såklart ! orkar inte skriva mer nu och orkar inte lägga in några bilder heller så det blir vid ett senare tillfälle ha en jätte bra och mysig söndag kväll !

Puss & kram // Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0