Tisdag - första december och ingen snö..

Godmorgon och idag är det 1 december och julen börjar närma sig med storm steg första dag i våran vintermånad och vi har ingen snö utan det är alldels torrt på marken och himlen är klar blå och solen strålan det är verkligen härligt väder ute idag men det skulle inte ha skadat med lite snö...hm.. undra när de kommer komma?! Idag vaknade jag runt halv nio och kände mig ut vilad gick och gjorde en stor frukost med gröt,mackor,te mycket mummsigt. Jag har även gjort mig iordning så är helt klar runt 11.30 ska jag ta cykeln upp på stan för idag ska jag nämligen börja jobba på Ginaricot ska bli jätte jätte kul och jag älskar ju kläder och mode så weeei :) Idag jobbar jag från 12.00-19.00 , nu ska jag bädda min säng och packa väskan innan jag ska åka men ni får ha en TOPPEN bra dag så hörs vi ikväll !

Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0