Städning och rensning i garderoben !

Godeftermiddag !

Sådär ja nu känner jag mig väldigt duktig jag gick upp vid 10.30 och gjorde en sorts "brunch" till mig och min syster super duper mysigt och sen satt jag i gång och städade lite grann i mitt rum damade osv. så nu är det kliniskt rent och doftar jätte gott ;) Har även renast ut massor utav kläder i min garderob så skönt nu finns det lite plast i garderoben men känns som om jag fortfarande har för mycket kläder.. så idag har man hunnit kanske mycket och nu  kom jag precis ut ur duschen så nu håller jag på att göra mig iordning för ska åka in till stan nu på eftermiddagen och köpa lite saker ni får se sen vad jag fick med mig hem senare, nu måste jag gå och platta håret och sminka mig men vi hörs om några timmar ! Ha en super bra tisdag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0