Jobb - onsdag

Hejsan och godmorgon bloggen , blir ett väldigt snabbt inlägg idag godmorgon iaf idag gick jag upp vid 09.00 men skulle ha gått upp lite tidigare men somnade om men nu har jag ätit frukost och gjort mig iordning så snart ska jag gå till bussen och åka in till stan ska nämligen jobba idag igen från 12.00-18.00 ska blir lika roligt som vanligt :) Innan jag börjar jobba så ska jag springa förbi indiska och köpa lite ljus det har jag sakt för mig själv att jag ska göra nu i 3 dagar men det har inte blivit av och jag har totalt glömt bort det men idag så nu får jag inte glömma det !! Ikväll blir det nog bara och ta det lungt och titta på tv , vädret ute btw. är alldels för tråkigt duggregn och det är 9 december och inte än ända snö gnutta på marken kul jul det kommer bli hoppas verkligen att de kommer SNÖ snart så det blir lite ljusare ute och att man får någon slaks jul känsla iaf. Men nu måste jag sluta babla på här som vanligt kan aldrig slut men ni får ha en super bra onsdag så hörs vi ikväll när jag kommer hem.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0