Fredag 11/12

Hejsan och godmorgon idag är det äntligen fredag så himla skönt härligt värre imorse runt 08.30 vaknade jag av att min telefon ringde och det var min tandläkare som frågade om jag kunde komma om 10 minuter istället för att komma den 18 december så det blev att slänga sig upp ur sängen på med mysdressen och dra iväg hann i tid och nu är jag hemma igen. Men har lite ont i tänderna så kan inte äta så mycket så nu sitter jag här vid datorn lyssnar på The Voice och dricker smothi eller hur de stavs yourgurt med blåbär iaf otroligt gott !! Om ett litet tag ska jag dra mig in till stan för att möta upp Jennifer vi ska handla de lite julklappar så antar att det blir en heldag på stan idag med lunch och hela paketet haha ;D I helgen kommer jag vara hemma själv i huset för att min familj drar till sälen, det är så skönt att vara hemma själv lugnt och tyst me like. Men men nog pratat om de nu ska jag fixa resten sen ska jag ge mig iväg men vi hörs ikväll när jag kommer hem ha en toppen bra fredag :D

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0