Pirates of the caribbean the black perle.

Godkväll bloggen, jag somnade direkt när jag kom hem från jobbet vid fyra och vaknade nyss..trött tjej.se smart där liksom nu sitter jag och funderar på när jag kommer somna ikväll/inatt det är frågan jaja. Har precis ätit lite middag & druckit en kopp te! Nu ser jag pirates of the caribbean the black perle. Har sett den förut men den är ganska bra men ska sappa mellan den och BB som börjar vid 22-tiden. Sen har även min fina vän från stockholm kommit hem ÄNTLIGEN hon är på svenkmarknefter en vecka i cypern gör mig mycket glad att ha henne hemma igen :)♥ Så ikväll blir det att prata med henne plus att se film & BB som ni kanske redan har förståt hehe,det är min kväll i miniformat ! Ni får ha en fin kväll såhörs vi imorgonbitti när jag är på kontoret som vanligt ! Hoppas ni har haft en fin måndag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0