Timmarna bara flyger iväg på jobbet.

Godeftermiddag mina fina, sitter på jobbet har lite fika paus nu så tänkte att  jag samtidigt skulle uppdatera lite här :) Började jobbet vid 09.30 idag senare än vanlig för jag var på vårdcentralen innan och tog blodrpov. Och svaren får jag om en till två veckor så det är bara vänta. Jobbet rullar på i vanligt tempo och tiden bara springer iväg idag sliuat jag vid 16.45 ungefär. Så snart har jag två timmar kvar, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda efter jobbet blir det troligtvis att möta upp Malin :) Sen hem käka middag och senare ikväll ska jag dra mig in mot staden igen för att gå hem till min killkompis prata lite och kommer nog även spender natten där. Men vi får se hur jag gör och vad jag känner :) Men nu ska jag fortsätta fika sen jobba det sista som är kvar har 48 handböcker kvar att göra yeye!! Hörs när jag kommer hem hoppas ni har en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0