På kontoret igen då.

Godmorgon eller rätt sakt godförmiddag mina fina!
Jag kom hem från Stockholm igår har haft en sjukt rolig,trevlig helg fylld av skratt och tokig bilkörning. Helgen fick mig att må riktigt bra :) du är för bra och du vet vem du är ♥ Efter jag hade kommit hem så packade jag upp duscha och hjälpte mamma med maten. Efter det blev det BB & sen film somnade vid halv tolv sen en timme senare ringer min bästa vän som sitter upp hemma för hon ska åka till Cypern så dit åkte hon imorse är inte alls avis ;) Jag vill också till vämren buhuuu själv får man sitta hemma i sverige på kontoret och jobba. Fast en sak gör mig glad att solen lyser ute och det är skapligt varmt så man fyser iaf inte om man går ut i linne det är härligt!! Idag jobbar jag fram till fyra och innan de ska jag käka lunch hos min underbara farmor. På kvällskvisten ska jag ta mig ut till Marieberg för att möta upp Michelle ska hjälpa henne och shoppa lite! Men men nu ska jag fortsätta och jobba vi hörs senare ikväll.

Pusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0