Laddar upp stort för sommaren 2011 med en bikini från H&M!

Hejsan bloggen, idag vaknade jag redan vid nio när jag väl kan sova ut :/ Gick iaf upp och gjorde en jätte god frukost med mamma. Sen åkte jag och min syster och tvätta min lilla vita pärla till bil :) Och sen blev det en sväng till M-berg och jag fick med mig en ny bikini från H&M. Nu har jag & min syster precis städat övervåningen och jag är helt slut !! Ikväll blir det att äta en god middag med familjen och sen se Eurovision song contest eller hur det stavas. Det är min kväll det så himla skönt och bara ta det riktigt lugnt denna helg njuter så himla mycket så ni anar inte ;) Vi hörs senare ikväll, over and out ♥

Min nya bikini från H&M



Min bikini i sin helhet!!

Kommentarer
Postat av: E' ♥

hur mke kosta den ? :) ♥ skit fin! :)

2011-07-20 @ 23:10:59
URL: http://baraemmzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0