Fredagkväll - Middag inne i stan med Sara Lindqvist !

Helojsan bloggen hoppas allt är bra med er mina fina läsare :)
Imorse gick jag upp vid 05.15 snack om att jag var TRÖTT kände mig knappt levande men slutade runt 13.30 så det var enormt skönt! När jag kom hem så gick jag och la mig på ängång för känner mig lite dålig fortfarande men det är otroligt mycket bättre än igår vilket jag är glad över. Ska snart palla mig upp till duschen och senare göra mig iordning. Ikväll blir det nog åka in till stan möta upp min vän Sara Linqvist för att gå ut och äta middag ska bli jätte mysigt och trevligt :) Sen imorgon händer det något skoj förhoppningsvis men berättar det imorgon innan jag åker ;) Men ni får ha en grym fredags kväll så hörs vi sen.

Sara Lindqvist


Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0