Fredagen den 13..

Godmorgon,idag är det fredag den trettonde. Känns inget speciellt men ändå så ska man väl vara försiktig eller? Sitter som vanligt på kontoret och idag slutar jag ungefär samma tid som igår vid tolv,ett ! Mycket skönt och äntligen är det helg snart och jag ska bara ta det lungt och vila upp mig. Efter jag har slutat jobbet blir det att åka in till stan möta upp mamma & käka lunch sen ville hon gå på stan en sväng :) Funderar på att köpa en ny väska som jag har sett och ett mobil fodral rosa såklart vad annars liksom hehe. Ikväll har jag inga planer så vi får se vad kvällen har att erbjuda för jag är själv hemma för mamma ska ut och äta med sina tjejkompisar, min pappa är fortfarande i GBG & min syster ska väl också bort. Så vi får se, sen dagens klädsel får ni se senare i eftermiddag när jag kommer hem :) Förutom det så ursh vad det kliar i mina ögon pollen....glömde ta mina tabletter imorse :( så klantig!! jaja nu ska jag fortsätta jobba så tiden rullar på lite så jag kan få åka in till stan.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0