1 timma och 30 minuter kvar!

Godeftermiddag alla,hoppas ni mår bra :) Det gör jag men är väldigt trött dock..som alltid hehe började jobba idag vid 08.15 och slutar vid 15.30 så underbart skönt ! Lunchade med Lollo förut idag vid tolv mycket trevligt :) Ieftermiddag/kväll blir det att ta det lungt och se på BB som vanligt kanske ut och gå en liten sväng för att få lite frisk luft :) Ne nu måste jag jobba på den tiden som är kvar, 1 timma och 30 minuter ha en fin fortsatt tisdag så hörs vi ikväll.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 19:54:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0